شب فراق
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

منی که نام شراب از "کتاب" می شستم


 زمانه "کاتب" دکان می فروشم کرد

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


من رشته ی محبت تو پاره می کنم

 شاید گره خورد به تو نزدیک تر شوم

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


چه کوتاه است شب های وصال دلبران یارب!

خدا از عمر ما بر عمر این شب ها بیفزاید

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


به گلشن رفتم و در خون نشستم

 که هرجا غنچه یی دیدم دلی بود

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


به روی او نگرستن زمن نمی آید

من این دو دیده برای گریستن دارم

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


بعد عمری که "فصیحی" شب وصلی رو داد

مردم دیده ی ما در سفر دریا بود

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


مرنج ار وداع تو ناکرده رفتیم

که از خویش رفتن وداعی ندارد

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


مُردم ز رشک، چند ببینم که جام می

 لب بر لبت گذارد و قالب تهی کند

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


نامه به دست نامه بر دیدم و نقش ره شدم

 این شدم از نوشتنت، آه ز نانوشتنت

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


       شبی زقد تو افتاد سایه بر دیوار

هنوز عاشق بیچاره رو به دیوار است

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


شب فراق تو شاهد بود ستاره ی صبح

که خواب رنجه شد از انتظار دیده ی من!

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


ما کم بضاعتیم و وصالت گران بهاست

 مشکل میان ما و تو سودا به هم رسد

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


کس را نبینم روز غم جز سایه در پهلوی خود

آن هم چو بینم سوی او گرداند از من روی خود

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


به چه عضو تو زنم بوسه؟ نداند چه کند

بر سر سفره ی سلطان چو نشیند درویش

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


ز بس به حسن وی افزود، غم گداخت مرا

نه من شناختم او را نه او شناخت مرا

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


دلم پر آتش و چشمم پر آب شد هردو

دو خانه وقف تو کردم خراب شد هردو

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


دستی به دامن تو و دستی بر آسمان

دست دگر کجاست که خاکی به سر کنم؟

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


دل در خیال چشم تو از دست داده ام

یک شیشه را به دست دو بدمست داده ام

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


در آرزوی تو شوقم نگر که در شب هجران

اجل به کار خود و من در انتظار تو بودم

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


دوش تقلید جرس کردم و صد قافله سوخت

آه اگر ناله پریشانتر از این می کردم

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


دست رحمت کس به سوی من نمی سازد دراز

چون گل پژمرده بر روی مزار افتاده ام

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


در بر آمد یار و ما  بیخود شدیم

بخت شد بیدار و ما را خواب برد

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


دامن از دستم کشیدی،گریه تا دامن دوید

دورشوگفتی زپیشم، اشک پیش از من دوید

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


طرفه حالی است که عاشق شب هجران دارد

خواب ناکردن و صد خواب پریشان دیدن

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


یک خنده چو گل نامزدم ساخته بودند

چیدند مرا غنچه و آن هم زمیان رفت

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


جان رفت و عمری است که در انتظار تو

دزدیده ام به دل نفس واپسین خویش

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: